06 januari 2017

Nytt år och nytt jobb...

Nu har jag börjat på mitt nya jobb och gjort min första vecka. Alla är trevliga och tillmötesgående och tar hand om mig på bästa sätt. Mycket information som ska in nu så jag var väldigt trött i huvudet på måndag kväll, så det blev middag och film med Hjärtat när jag kom hem. Tisdag och onsdag gick bättre och vi åkte iväg på gymmet när jag kom hem och sen handlade vi och kollade klart på Gåsmamman. Ni måste se den om ni inte redan har gjort det. Spännande och bra! Mjukstart ändå på jobbet, för på torsdagen slutade vi klockan 12 och fredagen är ledig. Vilket lyx när man är van att det ska bemannas och jobbas alla dagar i veckan oavsett. Gillar att vara "svensson" och jobba måndag till fredag, ledig helg, lediga klämdagar och tid för fredagsmys! 😃😂 Har ju alltid haft jobb med obekväma arbetstider så jag känner mig glad över detta. Det är jag värd! 🤗😉

Ser redan fram emot nästa veckas jobb!

4 kommentarer:

Ida sa...

Vad roligt att höra att det gått bra! Dagtid är perfekt, mycket lättare för dig och mig att ses då :D

Nutti sa...

Ja vi måste ses snart syster! 💕

Hannisen sa...

Vad roligt! �� Håller med om att du är värd det. ����

Nutti sa...

Tack syster! 😙💕