10 januari 2017

Jobb och träning...

Andra veckan på jobbet och idag har vi varit på Tingspredikan i kyrkan. Det är en gammal sed som funnits över hela Sverige i över 350 år. Däremot är det inte lika vanligt längre, men Falu Tingsrätt har behållt traditionen. Vi var alltså i Kristine kyrka i Falun på predikan som ska ge välsignelse till det nya förhandlingsåret och som avrundades med kyrkkaffe, smörgåstårta och biskvier. Inget jag äter men trevligt att chitchatta med mina nya kollegor. 💒☕🍰

Nu på kvällen efter jobbet har jag varit till gymmet och fått massage. Hon frågade innan om jag hade ont någonstans, och jag svarade nej. Jag tränar ju 4-5 gånger per vecka och mår bra i kroppen, men jäklar vad ont det gjorde när hon hittade muskelknutor och skit som satt fast. 😂 Fick lov att beställa en ny tid nästa vecka så jag får ta itu med det igen då! Kram 🤗

Inga kommentarer: