01 januari 2017

Gott Nytt År...

Då har ett år passerat igen i rasande fart. Började på nytt jobb i januari och nu i december gjorde jag mitt sista pass där, eftersom jag har tackat ja till ännu ett nytt jobb. Ett jobb som börjar imorgon bitti. Är faktiskt lite nervös och hoppas så innerligt att det blir bra.

Har haft ett fint år på mitt jobb och det har varit lärorikt och givande på många sätt. Jag har också fått mycket uppskattning för både mitt utförda jobb men även för min personlighet och sätt att vara, och sånt värmer.

Nu byter jag inriktning och kommer nog att få användning av mycket jag har jobbat med och erfarit under mitt arbetsliv genom åren. Känns spännande och roligt!

Har haft en fin vecka med ledighet och bästishäng. Lena och hennes Pierre har åkt hem idag och det har varit så mysigt att få ha henne här i flera dagar.  Vi har tränat, 🏋 varit i stallet, 🐎 gått promenader med hundarna, 🐕🐕🐕 shoppat 🛍 och firat nyår 🍾 tillsammans.

Nu ska jag försöka sova för imorgon väntar nya utmaningar för mig. 😨 Önska mig lycka till. Kram 💖💕

4 kommentarer:

Ida sa...

Så spännande med första dagen på nya jobbet! Är övertygad om att det gick strålande! :*

Anonym sa...

Tack för ännu ett år tillsammans med dig bästa vän ❤️

Nutti sa...

Tack finaste vän! 😙❤

Nutti sa...

Tack finaste vän! 😙❤