11 november 2016

Första dagen...

Då har startskottet gått med nytt mattänk och PT hjälp. Nästa vecka börjar träningen och jag är sjukt taggad. Här följer lite matdagbok för denna dag. Bacon och ägg och lite grönsaker till frukost.

Till lunch åt vi korv och stuvad grönkål med sallad och groddar.

Till middag blev det oxfilé med ungsgratinerade rödbetor och baconlindad grön sparris och sallad. En ganska vanlig matdag men skillnaden är att jag inte äter gluten, snabba kolhydrater som potatis, pasta, ris och bröd eller rent socker. Ungefär så. Det blir mer om kosten i framtiden här på bloggen. Och till er som säger, ska du inte ge upp med att försöka gå ner i vikt?! Du har ju försökt i många år. Det är ju precis det jag gjort, gett upp förr eller senare varje gång jag försökt att gå ner i vikt. Den här gången ska jag lyckas! Hejja mig!

Titta vilket underbart fint väder vi har haft idag! Nu blir det jobb lördag och söndag, vilket betyder 40h jobb, och jag slutar måndag morgon. Kram