14 november 2016

Det är bara början...

Det börjar såklart i motlut, det här med viktnedgång och PT hjälp. Vaknade dag två och kände mig förkyld. Snorig, nysig och halsont. Jippiee! Idag är det måndag och jag skulle börja träna på gymmet, men jag får vänta till onsdag. Förkylningen verkar inte fått fäste och börjar ge sig redan faktiskt. Så jag ser fram emot onsdag! Maten funkar fint iaf så jag tuffar på med den. Som sagt ingen jätteomställning med maten mot annars, men bort med bröd, pasta, potatis och ris, i stora drag.

Idag har jag fixat här hemma. Har kört iväg sopsorteringen och varit och hämtat en innerdörr som vi köpt och passat på att plocka undan lite mer ute i trädgården, nu när allt snö som kom precis har regnat bort igen. Knasväder! Nu är vi redo för mer snö om det kommer! Kram

3 kommentarer:

Hanna sa...

Heja syster! Jag tror på dig. Hoppas förkylningen ger sig snabbt. :)

Nutti sa...

Tusen tack syster! Det värmer! ❤

Nutti sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.