10 november 2016

Skaffat PT...

Vintern har kommit med besked. Från ena dagen till nästa så gick det från höstiga färger till en vit snöig värld. För första vintern på länge så gör det mig ingenting. I år vill jag inte gå i ide. Mycket skön känsla! Idag har jag pysslat hemma och städat och busat med hundarna. På eftermiddagen åkte jag till stan och hade möte med min nya PT. Jo den här tjejen har skaffat sig en Personlig Tränare. Heja mig! Den här kroppen ska väckas till liv med bra mat och bra träning. Känner mig sjukt taggad. Ni vet ju att jag kämpat med övervikt och rätt mat för min hypotyreos i många år, och varit både duktig och ihärdig, och blivit kunnig i kost osv, men mitt stora problem är att jag över tid alltid gett upp. Den här gången ska PT Jennie hjälpa mig att lyckas!

En sista måltid innan vi kör igång mitt nya liv, hehe, fick jag med den här fina donnan, Karin. Vi har inte setts på så länge så det var på sin plats. Vi käkade på Pinchos och snackade ikapp missad tid. Det gör vi om snart stumpan men då får jag laga maten, haha! Kramis

Inga kommentarer: