17 november 2016

Så skönt att vara igång...

Nytränad och full av endorfiner! Glad och taggad! Var på gymmet igår och körde rodd 30 min. Idag har jag kört överkropp med träningsschema från PT-Jennie. Grymt kul och jag hade inte tappat så mycket i styrka faktiskt! Vilodag imorgon och träning lördag söndag och måndag. Ni vet hur det är i början av något, man vill så gärna att det ska ha gått en tid, så att man börjar få lite resultat. Otålig är ordet! Jag är otålig men taggad! Det är ju en lång resa och jag är åtminstone igång. Heja mig! Min älskade man är så underbar och stöttande och lagar mat efter hur jag får äta. Kan ju inte bli bättre! Älskar honom!

Igår var jag på anställningsintervju. Vi får se vad det blir av det. Spännande! Kram

1 kommentar:

Ida sa...

Håller en tumme för dig! Spännande :)