17 oktober 2014

Sista myset...

Nu när vi skrivit papper på nya huset och vårat nuvarande hus ska säljas så passar vi på att mysa lite extra här hemma i det som har varit ett bra och tryggt hem för oss så länge. Ibland känns det vemodigt och skrämmande att lämna detta för något vi inte vet något om. Man vet vad man har men inte vad man får. Mycket är ju praktiskt och enkelt här. Nära till allt, mycket yta för våra hobbys, eget gym, vår härliga takterass, osv men samtidigt får jag påminna mig om att det funnits en längtan att flytta till sjötomt så himla länge.

Älskar ljus och mysbelysning!

Snart är det dags att få hit mäklaren och fotografen och sen ut med huset på Hemnet.

1 kommentar:

Hanna sa...

Du borde verkligen testa det här syster!

https://chopracentermeditation.com/about-us

Meditation med Oprah och Deepak Chopra, 21 dagar och alldeles gratis. Det är så bra! Jag har gjort det två gånger tidigare. Och den här gången är ämnet Energy of attraction - Manifesting your best life.

Så kanske du får lite lugn i hela flytt/sälj-karusellen. :) Plus att Attraktionslagen är ett utav mina favoritämnen så då får jag någon mer att dela det med. ;) 3:e november börjar det! <3