15 oktober 2014

Planera, drömma och genomföra...

Pust stånk och stön... Gu va mycket det är att göra inför en flytt. Jag fattar allvarligt inte var alla våra grejer kommer ifrån... vi har ju rensat satan här genom åren. Kört många lass med skräp till tippen och lämnat massor till Ta-till-vara och Emmaus, men det känns inte så nu!!! Huset är ju överfullt med grejer och jag har inte gjort annat än att sorterat i flera veckor. Det är jobbigt! Det är också jobbigt att ta ett nytt vägval här i livet. Missförstå mig inte nu, jag är överlycklig över att vi ska flytta till vår lilla villa med sjötomt! Överlycklig! Jag är bara lite utmattad just nu av alla måsten och beslut och allt som måste fixas och klaffa. Sånt som bara är måsten tär på mitt engagemang. Jag är en kreativ människa och blommar när jag får näring av att få vara kreativ och skapande. Vill ju flytta nu så jag får forma vårt gemensamma hem som vi valt tillsammans. Längtar tills jag får börja! Vi träffade mäklaren och säljarna idag och skrev papper på nya huset. Dom är så otroligt gulliga och hade hoppats på att huset skulle gå till oss. Dom sa flera gånger att vi var välkomna att komma och se huset igen för att kunna planera och ta mått osv. Jag blev så glad eftersom jag bott med näsan i inredningstidningar och inredningssiter den sista tiden, och drömt mig bort. Nu måste vi kämpa vidare med stöket i vårt hus så det får komma ut till försäljning snart.

Snart till salu!

Inga kommentarer: