20 oktober 2014

Så möts vi igen...

Då sitter jag på tåget mot Stockholm igen för jobb. Har sällskap av Fredrik Lindström. Vi åt ju middag ihop för nån vecka sedan. Ja iaf på samma restaurang och borden bredvid varandra, men ändå! ;) Jag lämnade hemmet med mycket kvar att göra innan det ska fotas och läggas upp på Hemnet för försäljning, men har ju världens bästa man så jag förlitar mig som vanligt på honom. ♥ All kärlek till dig min klippa!

Det är regn och rusk utanför tågfönstret. Ett riktigt höstväder och det regnade som tusan inatt. Vi hör regnet på balkongtaket som sitter ovanför vårat sovrum och jag tänker på alla ljud som ett hus avger. Knarrande golv, gnisslande dörrar och man vet precis var det kommer ifrån och ungefär var personer i huset befinner sig, bara genom ljud. Bekanta ljud som vi nu snart ska lämna för nya ljud och knarrningar. Spännande! Haha så typiskt mig att fundera på sånt. Hörs senare! Kram

1 kommentar:

Ida sa...

Jag känner igen honom! Hoppas jobbet går bra för dig. Kram