23 mars 2011

Fina läsare!


En rosa ros får ni mina fina läsare! Vilka fina kommentarer jag fick i mitt inlägg om viktminskningen. Det gör att jag känner mig ännu mera taggad att fortsätta kämpa vidare att dels gå ner mer, men också kämpa med att sen hålla vikten. Ett livslångt projekt faktiskt, där jag får lära mig att göra val och lägga om vanor.

För er som undrade hur jag hade gjort för att gå ner, och hur lång tid det är mellan bilderna så kan jag berätta följande. Jag kickstartade med Cambridge shake och soppor. Det är bara början, för ska man sen inte gå upp igen så måste man lägga om sina vanor, vad gäller mat och motion. Det är tre veckor mellan bilderna och viktminskningen är under den perioden.

Tack än en gång sötisar! Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tre veckor!! Herregud vilken bragd, imponerad och inspirerad Stina

Lillaoliv sa...

TRE VECKOR!?! Med bara cambridge?! Kanske är värt att prova, jag som dissat den där kuren förut =)

Helena Dahlberg sa...

Tre _veckor_?! Oj! Jag trodde att det var tre månader! Hjälp. Tre veckor?! *har svårt att smälta*