24 oktober 2009

tog mig upp ur soffträsket...

Jag kom till slut upp ur soffan och tog mig iväg till stallet med kära lilla Tippan i släptåg. I stallet mötte jag upp Lena och som vanligt när vi umgås där så tar allt väääldigt lång tid. Jag kom dit vid fyra och skulle normalt vara klar med allt inklusive ridning 1,5 timme senare. Vi var klara strax efter sju, haha!

Vi tog bilen till stan och hämtade mat på Coco thai och tog med oss hem till Hjärtat och J. Efter maten sjutsade vi J till en fest och åkte hem för att se en film. Stephen King filmer kan ju vara ganska bra ibland, men den vi såg ikväll var heeelt värdelös faktiskt. Children of the corn tror jag titeln var, och jag kan bara säga en sak - se den inte! Det är bara slöseri med tid.

Nu ska jag göra varm choklad och limpmackor som jag kan doppa. Det tycker jag är gott! Nyttig får jag vara på måndag... Puss på er sötisar

Inga kommentarer: