24 oktober 2009

fastnat...


Det är lördag och jag har fastnat i soffan! Först tog jag en skön lång sovmorgon medan Hjärtat skjutsade E till sin innebandymatch. Den spelades och vanns och dom kom hem igen med lunch till mig. O bestämde sig för att gå till sin mamma. J åkte iväg på sin dansträning. Hjärtat tog Micro med sig och åkte ut i skogen för att träna två hundar. Allt detta har alltså skett medans jag bara har suttit på arslet i våran soffa! Är det bra eller dåligt?! Känner att jag borde ta tag i denna dag nu, men har ingen riktig ork till det. Hade jag inte häst och hund hade jag nog suttit här hela dagen, eller kanske halvlegat och småsovit som lite omväxling. Har iaf min kära Tippis bredvid mig här i soffan som älskar att mysa, så hon är nöjd, men hon vill nog ut snart, som tur är, haha!

Vi hörs igen när jag fått ändan ur. Bye Bye!

1 kommentar:

ErikaSH sa...

Ibland FÅR man bara ligga o slappa faktiskt!