04 maj 2009

ledig hela dagen...


Efter att ha jobbat hela helgen på DM, kommer den lediga måndagen var fjärde vecka. Det var inte så härligt väder som jag hade hoppats på, eftersom det kom lite regnskurar under dagen. Solen tittade fram däremellan iaf och gud vad vackert det är i skogen med alla vitsippor.

På förmiddagen var jag på Aubiose hästsportbutik med Therese och Mia. TC fick en sommargrimma och ett flugpannband, lika bra att köpa det nu, för när alla flugor slår till, så är det ofta slut på storlekar. Själv fick jag ett par nya ridstrumpor och ett par handskar.

Jag åkte tillbaka till stallet och hopptränade med TC. Det gick bra, så jag hoppas vi hittar formen på tävlingen på söndag också. Efter nyspånad och nyhalmad box och efter ett antal höpackade påsar, styrde jag och Tippan, kosan hemöver.

Hjärtat och jag tog med oss doggsen på promenad runt "kovändan". Vi hann precis hem innan det kom en regnskur, och slapp bli blöta. Direkt efter det blev det ett styrkepass på gymet. Det gick lite trögt idag för min träningsvärk gjorde sig påmind, haha!

Nu ska jag se klart SATC som går på TV, sen ska jag sova för imorgon är det jobb igen. Kram på er

Inga kommentarer: