15 mars 2009

vårsol?

Vilket otroligt väder det har varit idag! Helt underbart var det när jag och Tippan gick på en promenad genom villaområdena här omkring. Alla strosade runt med sina hundar och barnvagnar och satt mot sin husväggar och solade. Jag fick också lov att sätta mig i en stol mot väggen, när jag kom hem för att njuta av vårsolen. För det är väl vårsol nu får vi hoppas. Vi är ju ändå i mitten av mars.

Tippan var inte sen med att skutta upp i mitt knä för att också få ta del av dom värmande solstrålarna. Hon, som jag älskar värme! Vi slumrade nog till båda två där i solen.


Jag hade insläpp i stallet idag och på vägen dit fick jag sug efter en glass och svängde in på Shell. Där hittade jag lite nyheter på GB glass fronten. Nogger Mint, så god! Kommer ni ihåg Nogger Chock, tror jag den hette? Fanns för en massa år sen, och jag blev så ledsen när den togs bort.



Sen hade det också kommit en nyhet på Magnum, eller två faktiskt. Magnum temptation med Belgisk mörk och vit choklad och brownies. Den känns lite lyxig och kommer i en liten fin ask med silverinsida. Det ni! Nu får sommaren komma! Kram på er

1 kommentar:

- sa...

Åååh, älskade solen. Man blir så glad när den tittar fram. :) Kraaamis