17 mars 2009

flitig...


Känner mig faktiskt flitig dom senaste dagarna. Jag har fått undan all tvätt här hemma, allt är tvättat, upphängt, invikt, nedlagt på sina platser. Jag har dammat och dammsugit och plockat undan, så nu är det så där skönt och lätt att hålla efter i huset. Bara att tända lite härliga doftljus och mysa ner sig i soffan. Jag känner mig tillfreds.

Flitens lampa har även lyst på jobbet ett tag nu. Har tagit tag i ett nytt project nu när smådjur och kattavdelningen är så gott som klara. Hundavdelningen får sig ett uppryck. Har fixat med det både måndag och tisdag, men är inte alls klar än. Imorgon är jag ledig så jag får försöka fortsätt på torsdag. Det är kul att göra om när det blir bättre och mer genomtänkt. Man får inte bli hemmablind.

Nu ska jag se på Sex and the city. Hörs mer imorgon. Kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Vi får se till att ses sanrt igen, så kanske du kan smitta mig med lite av den där energin.. Tvätt och städning skulle behöva få lite prioritet hemma hos mig med.
Kramis!