15 mars 2009

Möhippa för Erika...


I flera veckors tid har vi träffats ett stort gäng tjejer för att planera möhippa för Erika som ska gifta sig 10 april i Las Vegas med sin Pelle. Igår var det dags att kidnappa henne efter jobbet när hon slutade kl 14 på DM. Linnea som jobbade med Erika, och Carro tog fram ögonbindeln utanför DM, varpå Erika fick en chock och nästan bröt ihop. -Jag vill inte! Vi andra 23 tjejer var då hemma hos Elin och "klädde ut oss" och väntade på Erika.

När hon kom fick hon ha ögonbindeln på sig tills hon var utklädd och klar, sen fick hon titta och där stod vi alla lika utklädda som en härlig rosa överraskning! Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, för den har Hjärtat med sig till Tyskland, men jag knäppte som vanligt med min mobil, så ni får stå ut med suddiga mobilbilder.

Här kommer några bilder från möhippe-dagen-kvällen-natten, utan inbördes ordning, för jag orkade inte flytta och organisera.Här är vi på Broken Dreams där vi käkade. Vi hade ordnat en kille som kom och sjöng Elvislåtar, eftersom det blir Elvisvigsel i Las Vegas. När han sjöng en lugn låt på slutet och vi alla sjöng med, så kom tårarna för Erika, gullgumman!
Här är vi utanför Kupolen och Erika samlar in pengar genom att sjunga och dansa. Observera bergsprängaren på soptunnan, haha!

Här åker Erika skidor. Historien bakom det straffet är följande: Erika och hennes systrar åkte tjejvasan förra året och skulle införa det som en systertradition, men i år bangade Erika.

Erika med sina skidor och finfina peruk.

Hela brögänget på väg mellan stan och Kupolen.

Mer show!

Mia och jag. Gissa om va alla hade kul när vi spökade ut oss?!

Linnea och Carro vinkar, vilket min mobil inte riktigt klarar...

Jag och kvällens söta drottning!

Jorå, man e ju snygg...haha!

Erika får på sig skidorna utanför Kupolen. Hon fick mycket publik!

Nästan hela gänget samlat.

Vi fick lov att hålla oss utomhus när vi dansade och sjöng och spelade musik, för vakten på Kupolen dök på oss direkt när vi gjorde entré, och talade om att det var förbjudet med allt det och lite till. Vilken partypooper!

På broken innan middagen.

Vi var så duktig med koreografi och sång, fast vi inte hade tränat.

Andra bordet på Broken.

*kidnappning
*utklädning
*pinsamheter på Kupolen
*bowling med tillhörande alkoholhaltiga drycker
*middag på Broken Dreams
*party occh dans på Bolanche

Tack för en trevlig heldag tjejer! Jag hade väldigt kul i hela tolv timmar i sträck, och jag hoppas Erika också hade det. Kram på er

5 kommentarer:

Ida sa...

Åh vad roligt! Vilket jättegäng ni var, o alla ser likadana ut :P Tänk om vi hade klätt ut dig så där mycket, hihi!
Underbart väder hos oss med idag, vååååår! :)

m i l l a h . s e sa...

*haha* Men guuud så roligt!
Synd att man inte var på Kupolen och såg er igår.
Kramis!

ErikaSH sa...

Jag hade en helt underbar dag!! Ni är ju för goa.. Jag har mått mindre bra idag, spytt lite o så.. =/ Men det var det värt!! Pusspuss

Anonym sa...

Gud vad snygga ni var! Ses snart hoppas jag! kram

Anonym sa...

Åååååå vilka pinglor!!! Ser ut att ha varit en riktig toppen dag för er och prinsessan Erica *skratt*
Stor Kram Lena