13 mars 2009

min fredag...

Efter jobbet idag kände jag att jag ville sola, och åkte direkt när jag slutade till solstationen för en stund i den konstgjorda solen.

På vägen hem svängde jag in på Rätt Pris och handlade lite som fattades hemma i skåpen.

På jobbet har jag fortsatt med kattavdelningen och blev så gott som klar. Nu finns mer plats för kattleksaker och det är bara att fylla på i hyllorna. Det blev mer ordning och reda överallt och var sak fick sin plats. Nu vill jag göra om resten av butiken också, haha!

Imorse var jag och Tippis i stallet och longerade TC i ridhuset. Anna red Fresh samtidigt, men hästarna var lite på tårna för det snöröjdes och dundrade utanför väggarna. TC ser finfin ut efter kiropraktorn gjorde sitt.

Centrera
Är alldeles ensam och allena här hemma i helgen. Grabbarna är hos sin mamma och Hjärtat mitt är i Tyskland. Ikväll ska jag jobba som vakt på S2, fast helst hade jag fortsatt sitta här i soffan med tända doftljus och myst med dator och TV. När man är ensam får man zappa hur mycket som helst...haha! Kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Hoppas vaktjobbet gick bra igår. Vad gör du idag då? Melodifestival kanske? Vad gör Anders i Tyskland?
Kramar!