22 mars 2009

dop & bio...

Idag har familjen varit på dop. Hjärtats bror med familj, hade dop för sin minsta son. Dopet hölls i Stora Tuna kyrka och efteråt bjöds det på mat hemma hos dom.

Efteråt sågs jag och min goa kusin på Kupolen för lite shopping. Vi hade en dålig shoppingdag, för ingen av oss hittade någonting, men vi tittade destomer. Däremot kopte jag ett nytt armbandsur häromdagen. Gillar det skarpt, massor med bling-bling! Me like!

Dålig mobilkamera, men det vet ni ju redan. Runt kanten guld och strass, en snygg krona vid 12, och resten är blankt och svart. En typisk sofiaklocka, eller vad tycker ni?

Efter Kupolen åkte vi till stan och åt middag tillsammans på China Garden. När vi var mer än mätta rullade vi vidare till Metropol för bio.

Och vad kan passa bättre än En shopaholics bekännelser?! Filmen var underhållande och rolig. En riktig tjejfilm. Tack för en trevlig dag söta kusse!

Nu vill jag bara se Män som hatar kvinnor, men vem ska jag gå med? Alla verkar redan ha sett den ju...

Det var min söndag det. Nu tigger jag kommentarer, please! Haha! Kram på er

3 kommentarer:

Ida sa...

Kanske vi ska fixa en biodate då? Jag har inte sett den! Har du nån ledig kväll farmöver?
Fin klocka på söt syster!

Anonym sa...

Tack för en trevlig kväll kusin! Ses snart:) kram

Anonym sa...

Nu lämnar jag en kommentar. Puss från din man.