24 februari 2009

underhållning...


Hahaha, har ni sett på MTVś program A shot at love with Tila Tequila. Hon är bisexuell och dom tävlande är både killar och tjejer som ska tävla om få Tila på fall.

Det är väldigt mycke drama och upprörda känslor mellan dom tävlande, men vid utröstningen i slutet av programmet spårar det alltid ur ordentligt. Sist var det en kille som fick spel när han blev utröstad, och slog sönder saker skrek och sparkade.

Idag var det en tjej som åkte ut och hon blev helt galen och flög på en annan tjej som hon försökte rycka håret av. Det slutade med att vakterna fick bära ut henne, haha! Vilka dårar! Men roligt!



Tila Tequila

Red som vanligt imorse i ridhuset. Jag och Anna samtidigt med våra hästar. Det har ju blivit varmare ute vilket resulterar i snöras från ridhustaket. TC vande sig ganska snart men Fresh var på helspänn nästan hela ridpasset, men vi satt kvar iaf.

Efter jobbet kom Vincent förbi och vi käkade på Max tillsammans. Jag åt deras kycklingsallad, och faktum är att det går riktigt bra nu med att äta rätt. Eller jag går efter LCHF metoden, vilket innebär Lite kolhydrater, mycket fett och protein. Så jag äter kött, sallad och sås ungefär. Undviker ris, potatis, pasta och bröd. Funkar bra för mig för jag är inte hungrig mellan måltiderna och får ju äta det godaste på tallriken iaf. Lite jönit är det med frukosten men det brukar funka med ägg och bacon tex.

Jag och Vincent tog Nova, våran schäfer och Devil, Vincents hund som är en blandis mellan schäfer och sibirian husky, på promenad. Dom gillade varandra direkt och vi åkte till ridhuset för att dom skulle få leka av sig, men tyvärr var det upptaget av hästar, så vi gick en till vända med dem istället.

Nu har jag tagit en skön dusch och ska inta sängen alldeles strax, där Hjärtat ligger och läser nya Julakatalogen, haha! Gullgubben! Kram på er

1 kommentar:

- sa...

Det är ju världens hemskaste program! Var hittar dem de där människorna som vill vara med och tävla?! Helt crazy. :)