17 februari 2009

tidig morgon, kväll i stallet...

Gick upp tidigt imorse, för att hinna i tid till ett möte i Falun som började redan klockan åtta. Mötet höll på fram till elva, då jag och Hjärtat åkte till en thairestaurang i centrala Falun, och intog lite välbehövlig lunch. Klockan tolv började jag jobba som vanligt, och idag har det kommit massor av varor som vi packat upp, prismärkt och skickat ut i hyllorna.


Åkte ut till stallet så fort jag kommit hem och bytt om till stallkläder. Mockade, packade hö och gjorde iordning TCś kraftfoder. Borstade och satte på utrustning för longering.

TC i en halt.
TC i skritt.

TC i trav.

TC i galopp.

Haha, intressant va?! Ibland händer inget speciellt som är värt att skriva om, och ibland har man ingen inspiration och ibland vill man skriva, men har idétorka. Ja ni vet hur det är. Dessutom har jag haft huvudvärk i två långa dagar, och det måste jag också få klaga över lite känner jag.

Annars är det toppen för jag är ledig imorgon, och får göra vad jag vill...eller nästan iaf. Det jag måste göra är att ta hand om min fina häst och min fina hund. Men det gör jag så gärna så! På kvällen ska jag och Lena på ljusparty. Lite tjejgrejer måste man göra! Kram på er

1 kommentar:

ErikaSH sa...

Åh på partylite? Min favvo-doft är solblekt bomull, den luktar inte så starkt, mest fräscht! Ha en skööööön dag! Kram