18 februari 2009

från butiken...

Här kommer några vyer från butiken, mitt jobb! Ovan har vi Royal Canin hyllan, eller ett hörn av den för den är mycket större, som är mitt ansvarsområde, vilket betyder att jag gör alla ordrar, 2-3 ggr/vecka, och ser till att det är välfyllt.
Här har vi en vy över Hillśhyllan. Den fyller vi på ibland, men meningen är att deras säljare ska komma och fylla på den med jämna mellanrum.

Här har vi Eukanubahyllan, som är Lottas ansvarsområde.

Tänkte ni skulle få se delar av butiken då och då, tills hela butiken är visad. Om ni vill förstås? Ni kan ju få slippa om det är så att ni tänker protestera, haha!

Idag är jag ledig och ska strax till stallet och ge hästarna lunch och ta mig en ridtur. Skulle ju på ljusparty ikväll, men nu verkar det som om stallmötet blir av ikväll, och då måste jag ju gå på det istället. Later! Kram på er

1 kommentar:

ErikaSH sa...

Jag protesterar!!! Ser nog av det på dagarna, hehe... ;)