19 februari 2009

skönhetsvård...


Efter stallet imorse hade jag tid på Novakliniken, för färgning av bryn och fransar och lite vaxning. Det är så skönt att få bli ompysslad. Önskar jag hade möjlighet till egen frisör och någon som lade make. Kanske inte varje dag, men iaf när man ska någonstans. Det är så drygt att fixa håret själv, och det där med makeup ska vi inte prata om. Jag har fastnat i samma make länge nu, och skulle behöva lite nya ideér. Någon som kunde lägga skitsnygga partymakeuper på mitt face, som förändrar och förbättrar.

Nåt som jag ska göra på Novakliniken snart, är att bleka tänderna. Dom blir inte kritvita, så där som på amerikanska kändisar, utan dom återfår sin naturliga vithet. Så vita som dom kan bli helt enkelt. Dom där amerikanska kritvita tänderna är så gott som alltid skalfasader.

Imorgon är det fredag och jag ska jobba på DM men även som vakt på kvällen. Hörs sen då. Kram på er

2 kommentarer:

Ida sa...

Tänderna måste jag också fixa, så småningom :) Har blivit för mycket te under alla mina år! Får ta upp det på tandis nästa gång jag går dit. Skulle aldrig våga göra det någon annanstans/hemma efter att ha jobbat där, man fick höra så mycket då! Är iofs över 5 år sedan nu... Hjälp så gammal man börjar bli! :)
Kramis!

miss coctail sa...

Åh vad härligt med lite ompyssling! Är det något du vill ha från London? Åker dit i morgon!
kram