22 februari 2009

long time...

Carries walk-in-closet.

Oj, nu har det gått flera dagar utan bloggande här. Jag har inte haft tid helt enkelt. Vad har jag haft för mig då? I fredags var det stall på fm, jobb på DM 12-18 och på kvällen jobbade jag på Cozmoz. Det var hela 700 ungdomar på discot, och tyvärr flera små gängbråk, men det rullade på och gick förvånansvärt bra ändå.

Lördagen började med jobb på DM 10-14, därefter stall och vidare till svärisarna för middag. Svärmor fyllde år och bjöd oss på jättegoda matpajer. Vi passade på att ge en liten present till Hjärtats brorson också, som nyss kom till världen. Så liten och söt!

På lördagkvällen var vi på mc-fest, med trevligt folk och band som spelade. Vi avslutade med lite nattmat på Mc Donaldś.

Idag har jag, förutom varit i stallet, handlat med Hjärtat på Lidl. Alltså jag hade nån fördom om att den butiken ska vara dålig, ja tom äcklig, men haha den är rätt bra faktiskt! Vi handlade massor med bra mat och fyllde fyra proppfulla kassar för 800kr.

Nu ska jag glo lite mer på TV, men jag kanske bloggar lite mer senare. Kram på er

2 kommentarer:

Ida sa...

Lidl är bra faktiskt - och billigt :) Jobbigt det där med varorna bara, att de inte har något band så man kan packa...
Roligt med mc fest också!
Funderar på att åka på P&L, vill se mötley crue, så då kanske vi ses!
Kramis!

Nutti sa...

På "vårat" Lidl är det vanliga kassor med rullband. Vad skoj om du ska på P&L! Stor kram