12 februari 2009

längtar...

Kollade igenom semesterbilder från Djerba, där vi var i augusti förra året, och hittade den bla den här bilden på mig. Omgiven av sol och värme. Gissa om den får mig att längta till våran Egyptenresa nu i april?!
Förresten är det många som ska åka utomlands nu före sommaren, som jag känner. Anna i stallet åker till Egypten nu den 27:de. Lotta på jobbet åker till Thailand nu den 10:de mars. Erika på jobbet åker ju till USA i tre veckor, och ska gifta sig i Las Vegas, och sen vi då till Sharm El Shejk. Gud vilket bra upplägg inför våren som komma skall. Fast det kan vara svårt att tro med 20 minus utanför dörren och massor med snö.
Idag har jag ridit, jobbat, käkat med Steffi och varit på Royal Canin utbildning på kvällen. Sitter i morgonrock, nyduschad med en turban på huvudet. Ska strax gå och lägga mig och det blir nog några avsnitt Sex and the city innan jag sluter mina gröna. Kram på er
(Självklart ska jag väl hålla på och göra bort mig lite på utbildningen. Vi satt och käkade godis, och plötsligt gör jag nåt slags pruttljud med munnen, varpå ALLA skrattade. Trötta som vi alla var kunde vi inte sluta skratta direkt heller... Typiskt mig liksom...)

2 kommentarer:

ErikaSH sa...

Jag hade kul iaf.... =)

Anonym sa...

Det där såg inte helt fel ut! Vilket datum är det ni åker? Kramisar