13 februari 2009

fredag den 13:de...

När Hjärtat gick upp imorse var det -21 grader kallt. Burr! Som tur var blev det lite mildare tills det var dags för mig att rida TC i ridhuset. Men lite bitit var det om kinder och lår.

Tc hade frost på mulskägget.
När jag kom till parkeringen utanför jobbet idag, var det hur mycket bilar som helst som skulle parkera samtidigt på för få parkeringsplatser, vilket resulterade i hetskt stämmning och folk som snodde platser av varandra. Jag som tänkt köpa min lunch på stan, bestämde mig snabbt att ta en drive istället. Smart drag av mig för när jag sen kom tillbaka fick även jag en parkeringsplats.

När jag jobbat några timmar dök min goa man upp med en fin överraskning. En stor mörkröd ros! -Jag ger dig en ros idag istället för imorgon, så du blir överraskad, säger han. Haha det är sant, gogubben min! Imorgon på Alla Hjärtans Dag, hade jag nästan förväntat mig en...
Älskar Dig Hjärtat mitt!
Dessutom satt den i en jättesöt vas som Hjärtat valt. Perfekt att ha framtida rosor i...hehe!

Söta mormor hade skickat ett kort med en hälsning om en Alla Hjärtans Dagskram också. Tusen tack mormor min!

Nu på kvällen har jag, Hjärtat, TC (vår kompis, inte hästen) och Mona varit på restaurang S1 och käkat smarrig middag. Vi firade Alla Hjärtans Dag idag istället, för imorgon jobbar vi och TC på krogen. Det blev plankstek, yummie!

Sitter i soffan och myser med Tippan, och äter B&J Fossil Fuel. Jaha, nu undrar hur det går med mitt nyårslöfte om viktminskning...haha...det kunde gått bättre, men jag hinner...fan...

Kram på er

Inga kommentarer: