14 februari 2009

härligt...


Vilken härlig dag det har varit idag! Sol hela dagen med alldeles blå himmel. Jag och Therese red ut på TC och Hobbe. Det var folk ute överallt. Vissa med sina hundar, andra på skoter eller som bara var ute för att njuta av det fina vädret.

Har fixat lite här hemma med disk, rentvätt och lunch och efter det tog jag och Hjärtat alla tre hundarna på en långpromenad. Lite kallt för lillTippis som fick lite ködkramp i bakbenen, trots kofta och fleecefodrat täcke, men efter matte värmt i famnen en stund var det bra igen.

Vet ni?! Idag frågade min hovslagare om jag väntade barn... Nä fräste jag det är fleecelångkalsonger...och fett!!!

Gråt gråt, jag måste banta nu! Kram på er

5 kommentarer:

Ida sa...

Men... så FÅR man ju inte fråga! Och måste vara alla kläder, för jag såg då itne en minsta antydan till gravidlook när vi sågs sist!
Pussar o kramar till dig idag fina syster!

- sa...

Jag tror att det var för att du var så snygg. Dem säger ju att gravida har någon superglöd runt sig och är som vackrast när dem är knocked-up. Så ta det som en komplimang istället! :) Jag har blivit frågad vilken månad jag var i också, när jag bodde i Tyskland. Som ett skämt. Det är ju nästan ännu värre! Elakt och osmidigt absolut. Mårr!

Ska vi börja fråga karlar med ölmage samma sak kanske? :) Kraaam

Nutti sa...

Tur för mig att jag har goa systrar iaf. Puss på er från big sis

Stolt Mamma sa...

Men ggrrr vilken fråga! Jag tycker iaf att du är otroligt vacker som du är, behöver inte banta ett dugg!


Du har iaf fått en award av mig i min blogg =)
Gå in och kika!

ErikaSH sa...

Gubbjävel... Vilken cool bild på TC och skuggan! Kram o syns i mon..