27 januari 2009

lång dag...

TC på stallgången.

Gick upp tidigt imorse och tog en skön dusch, så jag vaknade till. Jag och Hjärtat åkte till Falun på morgonmöte angående familjehem. Mötet gick bara bra och på vägen tillbaka till Borlänge lunchade vi och åkte till våra jobb.

Vi har haft massor med kunder idag och fullt upp, så dagen gick fort. Hjärtat hämtade upp mig när jag slutade och vi åkte och köpte en ny mobil till honom, han förbrukar en i halvåret med allt ringande i jobbet, haha!

Tippan i sitt reflextäcke.

Jag och Lena träffades ganska sent i stallet och gjorde iordning våra kusar. Lena red dressyr och jag longerade TC. Han var riktigt fin på slutet och travade på bra. Tippan däremot var lite missnöjd med att bara få sitta och titta på när TC sprang runt mig varv på varv. Gladare blev hon när hon fick springa fritt i ridhuset när vi var klara med våra fåniga övningar. Bortskämda lilla prinsessa!

Nu har jag varit duktig och städat i mitt dressingroom och hängt in/upp alla kläder. Har fyndat idag också. Kanske lägger in bilder på mina fynd sen. Två klänningar, lackpants, skinkjol och en kort volangkjol. Så nu är det bara att komma i form, så man kan bära sina kläder. Just ja, jag fyndade en grå skinjacka häromdagen också. Måste nog fota och visa er sen.

Ni missade väl inte andra delen av Victora Silvstedts program ikväll?! Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken vacker häst/söt hund du har =)
Mysig blogg att läsa =)
/Kia

Nutti sa...

Svar Kia:

Tack snälla för dom värmande raderna! Kikade in hos dig och tjuvläste lite, men när jag skulle kommentera, gick det inte. Får försöka en annan dag helt enkelt.

Kram på dig