05 november 2008

vad ska hända...

Varför går det inte att få igång mobilbloggning via blogger? Det ska ju vara så lätt och smidigt, men jag får inget svar till min mobil, hur jag än gör?! Är det någon som har något tips?

Början på den här veckan har gått så himla fort. Jag har bara tillbringat förmiddagarna i stallet och eftermiddagarna på jobbet, som vanligt, och kvällarna med familjen. Har inte ens hunnit/orkat blogga.

Ibland känns det bara som om man avverkar dagarna, och att man har känslan av att man går och väntar på något. En förändring eller händelse, men jag har inget speciellt på gång just nu, så jag vet inte vad det kan vara, jag går och väntar på.

I helgen är jag ledig från DM men jag jobbar som vakt både fredag och lördag natt. Dessutom ska jag och TC på hoppkurs för Fredrik Wahlert. Det ska bli skoj!

Imorgon bitti ska jag upp i ottan för att bege mig till stallet och ge hästarna frukost och släppa ut dom. Om jag hinner ska jag rida på morgonen och sen vidare till Falun för möte innan jag börjar jobba vid tolv. Ha det bra så länge, och kom ihåg att jag blir himla glad över en liten kommentar nedan eller i min gästbok till höger. (Det är kanske det jag går och väntar på) haha! Kram på er

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nej du älskling, du går och väntar på nya tapeter och den nya soffan till vardagsrummet. Puss puss från din man.

Nutti sa...

Svar till min man:

Haha, ja det är ju självklart det som jag väntar på! Varför kunde jag inte själv komma på det?! Men du är ju min bättre hälft, så det är tur jag har dig. Puss hjärtat

miss coctail sa...

Jag vet vad du väntar på...att jag ska komma och överraska med chokladbollar?! :) kramis

Anonym sa...

Haha jaså, du väntar på tapeter och en ny soffa minsann! :)

Såklart jag lämnar en liten kommentar så att du kanske blir pigg och glad! *fniss*

Kram Saija

Nutti sa...

Svar Jolin:

Jaa! Chokladbollar vill jag ha! Massor med pärlsocker. Kom snart. Kram

Svar Saija:

Jag blir väldans glad när jag får en liten kommentar. Kram på dig