03 november 2008

bilder från Sthlm...


Det var ju så härligt väder i Stockholm i helgen. Här är jag på väg till Blå Porten för lunch med mamma, mormor, och moster.

Kusin Alvin utklädd för helloweenfest.

Vy från båten över Gröna Lund.

Min kära mamma på båten till Djurgården.

Haha, min favorit i "Lost in Las Vegas" på Golden Hits. Så jäkla rolig!

Här har dom klätt sig i guldbyxor och knätoffsar...kära Dalarana!

Elvis måste ju vara med såklart. Han kom och ställde sig på knä och drog i mitt hår, haha!

Tre av tjejerna i ensambeln.
Den blå porten, till "Blå Porten...

Mobilbilder, huller om buller från min helg i storstan. Jag hade det myspys med mamsing. Tack kära mamma för en mysig helg och för all ompyssling och goa frukostar.

Love U

Kram på er

2 kommentarer:

Ida sa...

Mysigt med lite kvalitetstid med mamma :) Min kommer upp i helgen, jippie! :D
Kramisar!

Nutti sa...

Svar Ida:

Hälsa mamsen så mycket från mig också. Kram Kram kära syster