11 november 2008

tiden springer iväg...

Ja, och degt är bara 43 dagar till julafton...bara så ni vet! Innan det ska vi hinna avverka fem födelsedagar inom familjen, så det kan vara dags att börja leta presenter och julklappar. Meen det säger jag varje år, och inte blir det gjort i god tid för det.

Idag har jag jobbat, och red det gjorde jag imorse. Det kom en tjej och kollade på stallplats också. Jag har träffat henne förut för att vi båda har dvärgpinscher och nämde då att vi hade lediga stallplatser. Hon har en valack och tävlar lite hoppning, så det vore skoj om hon kommer till vårat stall.

Imorgon är jag ledig och det är en sån där vecka med bara en ledig dag. Vet inte vad jag ska göra imorgon förutom ridning och hundar förstås. Det får vi se imorgon. Hjärtat är på kurs i Stockholm några dagar så jag och M är alldeles alena. Gäsp! Sovadax! Kram på er

Inga kommentarer: