12 november 2008

det blev Ikea...

Efter stall, hundar och en skön dusch, hämtade jag upp Vincent och vi styrde kosan mot Valbo och Ikea. När vi kom fram käkade vi lunch och det blev den sedvanliga kotlettraden med bea och pommes. Gott! Det blev lite smågrejer till mitt dressingroom och lite annat smått och gott som jag egentligen inte visste att jag behövde, haha!

Vi åkte vidare och hem till en kompis till Vincent, som följde med oss till Owes, tror jag det hette. Massor med prylar i en salig blandning hade dom iaf, men jag hittade en fin handukshängare till köket, som fick följa med hem. Sen åkte vi till köpis och gick på kondis. Syndigt va?!

På vägen hem svängde vi förbi min pappa och hälsade på en stund. Hann till och med krama på Hanna en liten sväng. Hoppas kunna träffa dom mer väldigt snart. Det tar ju för sjutton bara 50 min att åka dit.

Nu ska jag se en film jag hyrde för en vecka sen, men inte hunnit se "Brudens bäste man". Imorgon är det jobb igen. Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååå, vill oxå till IKEA =)
Inget jag behöver egentligen men alltid hittar man nåt *haha*
KRAMAR!

Ida sa...

Pommes, godis, kondis.. Åh, inte retas så när jag sitter på jobbet! Det finns dock en liten godis-shop här.. Hm... ;)