18 november 2008

när ska jag knäppa kort då...

Dagarna rullar på och jag tänker varje dag att jag ska hinna knäppa massor av kort och lägga ut dem här, för att göra bloggen lite roligare. Älskar själv att kolla bloggar med mycket kort, men jag har inte hunnit. Skulle behöva en mobil med mycket bättre kamera. Den har man ju med sig överallt liksom. Någon som har bra tips på mobil?

Idag har ja hopptränat med Anna på morgonen. TC var duktig! Sen har jag jobbat som vanligt. Bokade tid hos frissan på fredag, dags att klippa igenom det igen.

Efter jobbet har jag och hjärtat varit på Kupolen och handlat. Det är nämligen en viss liten herre här hemma som fyller 11 år imorgon. När vi kom hem käkade vi tacos, sen har vi hamnat i soffan kollandes på TV tills nu. Äntligen hemma o Desperate housewifes. Inte så dumt. Det är lätt att fastna vid TV:n nu när vädret är så tråkigt. Igår fint väder och idag blåsigt och regn. Dessutom har det börja frysa på.

Nu ska jag kika in hos er. Kram på er

1 kommentar:

miss coctail sa...

Ska du ha en mobil med toppenkamera ska du nog köpa Sony Ericsson C905, den har 8,5 megapixlar så den borde nog ta bra kort:) Ses snart? krams!