17 november 2008

gemensam ridning...

Nu har jag precis satt mig i soffan efter en ledig dag i solen. Jo för det har varit härligt soligt idag med hög frisk luft. Underbart för humöret och själen!

Imorse var det "fullt hus" i stallet. Det har kommit en ny tjej till stallet som har en halvblodsvalack och en söt liten dvärgpinschertjej. Kan det bli bättre?! Haha! Vi var i alla fall jag, Lena, Anna och Therese som träffades i stallet och gjorde iordning våra hästar, och red tillsammans i ridhuset. Mysigt att samlas allihopa, och vi ska sätta ihop en hoppgrupp och träna tillsammans. Skoj!

Lagade lunch till pojkarna och mig när jag kom hem, dom är lediga från skolan idag. Gjorde mig iordning och åkte till Falun med hjärtat på möte angående familjehem.

Nu på kvällen har jag och Lena umgåtts lite. Först var vi och solade och efter det åt vi kycklingsallad tillsammans.

Innan jag slog ner arslet här i soffan var jag och Tippis på en kvällspromenad. Nu ska jag se på "Design Simon och Tomas" Kram på er

Inga kommentarer: