15 november 2008

från det ena till det andra...

Är hemma en liten sväng, men bara så pass att jag hinner duscha och byta om. Har precis varit i stallet och ridit. TC gick riktigt bra idag och vi hade sällskap av en liten söt B-ponny och en D-ponny. När vi nästan var klara kom det även två stora hästar dit. TC gillar sällskap!

Har jobbat på DM idag med Lotta och Steffi. Var lagom med kunder, så vi hann även fixa lite i butiken, med nya störtkorgar och nya lösningar. Skrev även några skyltar, och det blev fin fint.

När jag slutade mötte jag upp Hjärtat och E, för att kolla på SM i bänkpress. Blev nästan lite sugen att börja jag med. Hjärtat skulle nog lätt kvala in och kanske han försöker nästa år.

Nä nu ska jag duscha, äta och åka och jobba som vakt på Forum. Ha en skön lördagkväll mina små doldisar, haha! Kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Tappade all motivation till styrketräningen när gymmet i årsunda la ner - orka åka 4 mil om dagen för träning bara.. Näe, blir till att köra extra vändor med skottkärran och kasta omkring höbalar på skulle istället ;)

Hoppas det är bra med er, kramisar!