14 november 2008

vi kör en liten lista...

Sötast: Tippan såklart!

Älsklingsmat: Välgrillat kött, smakrik kyckling och sås!

Rädd för: Att något ska hända mina nära o kära.

Egenskaper: Ansvarstagande, omtänksam.

Framtidplaner: Leva lycklig med min man.

Favorit färg: Haha, rosa!

Älskar att: umgås, gå ut och äta, rida, resa utomlands mm.

Hatar att: Frysa

Saknar: Att inte kunna umgås med familj och släkt mera.

Gillar att: Mysa i soffan med hjärtat.

Det första på morgonen: Släpper ut hundaran och går på toa.

Det sista på dagen: Olika, men kollar ofta på SATC på min lilla bärbara dvd i sängen.

Daglig rutin: Fixa stallet, rida, jobba, gå ut med Tippan.

Favorit drink: Bacardi rass + ramlösa.

Husdjur: Tc min häst, räknas det som husdjur? Nova, Micro Tippan o Busan.

Vill helst slippa: Vintern.

Mest nöjd med: Att jag har en underbar man, familj, släkt och så fina vänner.

Vidrigaste: Falska människor

Finaste: Kärleken.

Behöver just nu: Mer tid.

Tacksam för: Att jag har en bra tillvaro där jag trivs och är älskad.

Dansar till: Bra låtar när jag är på lyset, haha!


Kram på er (gör listan ni också!)

Inga kommentarer: