02 november 2008

nattsudd...

Jag och mamsen kom för en stund sen hem från Golden Hits och Lost in LasVegas showen. Vi har haft supermysigt och käkat förrätt, varmrätt och efterrätt och samtidigt blivit underhållna och serverade av den duktiga ensambeln. Knäppte lite kort, dock med min dåliga mobilkamera, men jag lägger in bilder när jag kommer hem. Hur som helst var det skoj att göra något med mamsen på tu man hand. Det måste vi göra om snart!

Dax att gå och sussa strax, nu när Stockholms nattliv så sakteliga börjar komma igång på riktigt. men sängen lockar faktiskt mer än nån nattklubb. Längtar efter mitt Hjärta gör jag också, och han jobbar till tre inatt, stackarn! Tänkte lite extra på hur lyckligt lottad jag är som har en sån underbar man, när jag spanade in par och sällskap på Golden Hits ikväll. Ibland behöver man bara vara ifrån varandra ett dygn, för att nästan längta ihjäl sig efter varandra. Men så är vi kära också.

Fick nyss ett sms av Hjärtat: "Hej Älskling! Nu saknar jag dig. Hoppas du har det trevligt med mamsen. Älskar Dig. Puss"

Kärlek! Kram på er

2 kommentarer:

imbra sa...

det låter underbart, det är sann kärlek det! Puss å kram på dig

Nutti sa...

Svar imbra:

Ja visst e det underbart med små vardagliga kärleksförklaringar. Det behöver man många av. Kram