06 oktober 2008

makeup...or not?!

Nu känner jag mig ofräsch ful och lönnig. Har ju bara haft feber i flera dagar, legat och mosat i soffan och snytit min näsa helt röd och öm. Ligger i soffan och drömmer om att bli frisk så jag kan rida, ut och gå långpromenader med Tippan och powerwalka och kanske jogga lite. Allt som gör mig svettig och j**ligt nöjd efteråt.

Sen vill jag ha hemma-spa och peela hela kroppen, göra en hårinpackning, lägga ansiktsmask, raka benen och efter en skön dusch smörja in hela kroppen med Sheasmör. Efter det vill jag lägga en festmakeup och fixa håret partysnyggt och klä mig i en assnygg outfit och gå på en rolig fest.

Tur för mig, och Brittan att smink finns...haha!

Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Och snart kommer allt det roliga du räknade upp att ske, nu är det bara några veckor kvar tills vi ska få fnissa till oss och dricka goda drinkar och ha roligt, tänk på det så bllir du snart frisk min vän. Hörs, Kramen