06 oktober 2008

kör en lista mellan snytningarna...

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Helst inte, men ibland behövs det...
Titta på dig själv i spegeln: Ja, och vara glad för att det finns smink...
Gnälla: Ja, jag gnäller ganska mycket, men bara för att direkt kunna glömma det jag gnällde om
Skrika: Öh, om det behövs, ja.
Sova: Jo, visst brukar jag sova, men jag lägger mig sent.
Ha ångest: Händer sällan, men hatar ångestkänslan, så jag tar tag i det som ger den känslan direkt, så jag kan må bra igen.
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, bara Ipren vid mens och huvudvärk typ Treo.
Vilja dö: Nej, vi ska alla dö, men jag blir gärna gammal och grå först.
Drömma mardrömmar: Sällan, men nyligen då jag hade hög feber.
Drömma sexdrömmar: Ibland, men jag är helt värdelös på att komma ihåg mina drömmar.
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Haha, nej jag är som jag är jag, men älskar att skämta...
Klä dig i svart: Otroligt snyggt med svart, men jag har mest kläder med färg, och gärna rosa!
Gå till kyrkan: Nej, fast det är lite mäktigt med stora kyrkor. Går gärna in i en kyrka jag inte besökt, tex på semestern. Gillar atmosfären och att sjunga i kyrkan gillar jag också.
Gå i skolan: Nej, den biten är över, skulle vara för polisutbildningen jag kunde sätta mig där igen...
Röka: Nej, verkligen inte, hatar röken och lukten. Fråga mina arbetskollegor, haha!
Ha sex: Ja gärna!
Ljuga: Nej helst inte, sanningen kommer alltid fram ändå.
Hata folk: Hata är ett starkt ord, men visst har man svårt för vissa få...
Lita på folk: Det är inte många jag litar på tyvärr, men jag har en härlig skara vänner, släkt och familj som jag litar på till 100%.

VEM:
Saknar du:
Min man, så fort han inte är nära. Mina föräldrar och syskon, som jag träffar för sällan.
Vill du döda: Ingen?
Rörde dig sist: Min man
Vill du slå: Hahaha, inte ska man slåss...
Kysste dig sist: Min man såklart!
Vill du kittla: Alla som är kittliga...haha!
Kramade du sist: Min man, och Tippan förstås, som jag karamar och pussar hela tiden.
Vill du prata med: Oj, många! Vänner och familj.
Skrek du på sist: Kan jag inte minnas, tror sällan jag skriker på folk...
Vill du vara som: Gärna lite som Madonna.
Sårade dig sist: En vän som verkar ha vänt mig ryggen, på ett falskt rykte dessutom...
Vill du bli galet full med: Blir nog med Lena och tjejerna sista helgen i oktober, men inte galet full tack.
Gjorde dig riktigt glad senast: Min man gör mig ofta riktigt glad. Den jag skratter mest med är nog Lena faktiskt för vi e knasiga när vi umgås.
Fick du sms från senast: Från vår fostertjej.
Ringde dig senast: Min goa mamma!
Är snyggast på jorden: Oj, jag vet inte, tycker att Vin Diesel är sexig...

HAR DU:
För många vänner:
Nej vännerna är rätt få, men kompisar har jag massor!
Förföljelsemani: Nej?
Tvångstankar: Inte vad jag vet, kanske lite skrockfull ibland.
Någon annan psykisk sjukdom: Helt störd...haha!
Någon fysisk sjukdom: Inte vad jag känner till...
Någon skada: Ja, hur var det Lena? Hjärnskada?
Färgat håret: Ja jag var rödhårig i ca ett år, och kortklippt...men trivs i mitt långa ljusa hår.
Brutit några ben: Nej, och inte vill jag heller...
Några piercings: Nope, bara vanliga örhängen.
Egen dator: Jag har en söt liten Asus EeePc
Bra självförtroende: Både ja och nej...
Kysst någon: Okysst oskuld...ja som typ 10-åring...haha!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Yes!
Bjudit ut någon: Ja, det har jag.
Varit kär: Oh, yes!
Dumpat någon: Jo...
Stulit någonting: Ja pulverchoklad på Storviks Ridklubb när jag var sju...
Lämnat landet: Jo, då flera gånger, och gör det gärna igen snart...
Tuttat eld på nått: Inte som typ pyroman, men majkasen tex...
Gjort något olagligt: Det har väl alla...kört för fort och såna grejer, annars är jag en laglydig flicka.

HUR:

Går du: Med benen...haha!
Svarar du i telefonen: Sofia, men med dålig mott. blir det ett efterföljande, hallå!
Fördriver du tiden: Listan är lång, men tex med ridning, hundar, mc-åkning, inredning, dator mm mm...
Mycket pengar har du: Tillräckligt för att leva ett behagligt liv.
Tjänar du pengar: Genom tre jobb och hårt slit...hehe!
Ofta diskar du: Det gör vår diskmaskin, tack o lov!
Ofta städar du: Typ jämt...med tre hundar och fem i familjen behövs det.
Många stör du dig på: Det finns säkert många att störa sig på, men jag blir inte gladare av det, så jag låter bli.
Ofta träffar du din familj: Min lilla familj, varje dag, men resten av min familj, för sällan.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är redan något. Kändisskapet lockar inte mig.
På gud: Tror på en högre makt...äh, skit samma.
På rymdvarelser: Tror ju inte vi är ensam i hela universum.
Att folk tycker om dig: Dom som känner mig väl, gillar nog mig. Vet att det är många som inte gillar mig, men som sagt dom känner inte mig, utan har bara antagit att jag är på ett visst vis.
På ett liv efter detta: Oj, vet inte riktigt. Tror nog på själavandring.
Att fiskar kan tänka: Absolut!
Att du kommer leva länge: Ja, jag vill bli gammal och grå med min kära man.

Gör denna lista ni också! Kram på er

Inga kommentarer: