03 oktober 2008

blondinens klagan...

Måste klaga av mig lite mera även idag. Har sovit jätte dåligt inatt också, med mardrömmar och vaknat massor med gånger. Tror det är pga av febern och hostan. Hatar verkligen att vara förkyld. Mår riktigt dåligt och hjärtat fick sätta in någon annan istället för mig inatt och lördag natt. Pallar inte att stå ute hela nätterna och frysa i krogdörren när jag mår så här. Däremot ska jag göra ett försök att iaf jobba på DM idag och imorgon. Ringde chefen imorse, men om jag inte kom dit skulle dom bara bli tre, så jag har egentligen inget val.

Ska strax åka till stallet och fixa iordning till min kära häst. Lilltippis får följa med dit och springa av sig., för det blir ingen långpromenad idag heller, iaf inte med matte. Sen blir det hem och göra sig iordning och åka och äta lunch innan jobbet. Dessvärre är jag inte det minsta hungrig. Som om det inte var nog med influensa, så har jag fått mens också, med tillhörande värk. Nä, men varför inte ta allt på en gång liksom?! Ja, ja säger ni, det kunde ha varit mycket värre! Ja, men jag är glad att det inte är det. Haha! Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv, och klä på min värkande febriga kropp, *ler* och bege mig till stallet. Kram på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch å fy för sjukdomar!!!

Men du, ett tips!
Det finns en liten praktikant på DM som gör sista dagen där idag, KÖR MED HENNE!!!!! *asg*
Passa på att peka med heeeela handen!

KRAMAR!!!!!

Nutti sa...

Svar Milla:

Ja vilket bra tips. Lovar att inte vara nära henne så hon inte tar med sig baciller hem bara. Räknar med att du "bakat" klart i helgen... Kram på dig

ErikaSH sa...

Jag tycker synd om dej iaf.. =)