05 oktober 2008

blond-men smart!

Jag härmade Saija, och gjorde ett IQ test. Gör det ni också, det var faktiskt skoj!

Sofia ditt totalresultat: 111

Resultatkategori: Över normal

Du fick bättre resultat än 76% av populationen-Grattis!

Resultat på ordtest: 110.8

Resultat på performancetest: 112.4

Resultat i bilddel: genomsnitt 10, du fick 14.

Resultat i språkdel: genomsnitt 10, då fick 16.

Resultat i minnesfrågor: genomsnitt 10, du fick 14.

Resultat i relationsfrågor: genomsnitt 10, du fick 15.

Resultat i matematikfrågor: genomsnitt 10, du fick 12.

...och det med influensa, tänk vad skarp jag är utan snor i hjärnan...haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla sjukling. Jag jobbar nästa helg, men börjar inte förrän 16.45 båda dagarna. Så vi kanske hinner ses lite på fm iaf. Om du har kryat på dig tills dess. Jag har varit förkyld i 4 veckor nu, så jag vet hur det känns. BLÄÄÄ! Kramis

Ida sa...

Hihi, mitt i natten är nog inte heller det ultimata för att göra iq test ;) Men visst är vi smarta, svedlund-släktet! jag fick 133, högre än 98% av befolkningen hihi, då känner man sig smart!
Många krya-på-dig-kramar!