26 september 2008

så nöjd...

Satte klockan på sju imorse för att hinna med lite extra på förmiddagen. Åt frukost och åkte sen till stallet. Fixade klart till TC och red honom på utebanan. Hoppade lite låga kombinationer och han gick helt okej. Åkte hem igen och bytte byxor och skor och tog med mig Tippan på en lån prommis runt kovändan. Joggade lite gjorde jag också, och det var så himla skönt när jag sen fick ta en dusch. Så nöjd med med själv idag! Gjorde med iordning för jobbet och köpte lunch på Café Caal, en Ceasar sallad i vanlig ordning. På väg tillbaka hittade jag en blus på X-cept. Ni får se kort sen. Nu ska jag jobba vidare, och ikväll jobbar jag på Cozmoz samt lite på Oktoberfesten här i stan. Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå vad skönt med en joggingrunda! *vill oxå*

Tror en viss liten dam här ska på Coz i kväll....

KRAMAR!