25 september 2008

höstvardag...

Suddig mobilbild i mörker...
Danne Linnea Erika Lotta och Erik

Kom nyss hem från restaurang La Cantina där jag dinerat med mina kära medarbetare. Är så himla mätt så jag knappt orkar röra mig, men det var det värt, för gösses vad gott det var! Jag åt parmaskinka med sallad, vitlöksbröd och mosarella till förrätt. Som varmrätt valde jag den gamla klssikern filé mignon, black & white med klyftpotatis och till efterätt en Gino. Det var trevligt som vanligt när vi umgås och jag ääälskar att gå ut och äta! Anledningen för kvällen var att avtacka Erik, som har slutat hos oss. Han fick en present också, eller två faktiskt, en skjorta och en tröja.
Jag i bilen på väg hem

Annars har det väl varit som vanligt dom senaste dagarna. Ridning, promenader med Tippan, jobb och hemmapyssel. MIO möbler ringde idag ang våran beställda soffa och berättade att den inte kommer förrän vecka 45. Enda possitiva med det är väl att vi har mer tid på oss att tapetsera vardagsrummet innan, och få klart innan den ska in på sin plats.

Nu ska jag kolla in lite favvobloggar och sen är det sovadags. Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej snyggo!
Lite mat är aaaaaaaaldrig fel!!!!
Ha en bra dag :)
Kramis bananis!

imbra sa...

åååh va tråkigt att ingen hörde av sig till mig så jag också fick säga hejdå till Erik. Man känner sig inte så inne i gänget längre =( Har väl blivit utbytt... suck...