28 september 2008

på god väg...

Igår när jag kom hem från stallet tog jag en vända förbi Jysk, nya Ö&B och nya Blomster Landet som kommit till Borlänge. På Jysk hittade jag ljusstakar och tyg på metervara. Ö&B har flyttat till stora nybyggda lokaler och var numera fräscht och välordnat. När jag gick in på Blomster Landet blev jag överraskad. Gud, vad mycket snyggt dom hade! Ska försöka knäppa lite kort sen så får ni se vad jag köpte.

När jag kom hem igen fick jag ett ryck och började med mitt dressingroom. Äntligen! Röjde undan allt som stod längs väggen och sorterade massor av grejer och började skruva upp skenor på väggen att fästa klädhängarna på. Fick upp dom och en spegel innan hjärtat kom hem och ropade att vi börjar jobba om en timme. Jösses vad tiden går fort när man har roligt! Men nu är jag på god väg och ska fortsätta att pyssla på idag.

Glömde knäppa före-kort men tänk er en helt vanlig slät vägg. Här får ni en smygtitt från min mobilkamera. Ska knäppa kort med kameran sen så ni får se resultatet sen. Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nääääääää det där vill jag inte se!
Kram från hon som knölar in sina kläder i smååååå graderober :o)

ErikaSH sa...

Fan va nice det blir!