21 september 2008

kolla vad söt...


Kolla vad söt min nya dator är! Väger mindre än ett kg och får plats i väskan hur lätt som helst. Sitter i soffan med den i knäet och försöker bekanta mig med alla nya menyer. Ska försöka hitta på korten som jag nyss laddade över, haha det är inte alltid så lätt...

Imorse hade vi sovmorgon eftersom vi jobbade inatt. Vaknade av att hjärtat kom ner med frukost på sängen! Vet ni vad det var? Haha, nygräddad våffla med socker och sirap och ett glas mjölk! Han är för go min älskling! Det är kärlek det!

Jobbade med Lotta idag på DM och vi hade lagom med folk hela dagen. När jag kom hem sken solen och det var underbart höstväder, så jag och Tippis åkte till stallet och stack ut en sväng med TC och njöt av vädret.

Jag, M och E var till Rätt pris och handlade och när vi kom hem käkade vi tacos hela högen, och myste med massor av tända ljus i köket.

Imorgon är jag ledig och ska nog rida ut med Lena i skogen, ta emot hovslagaren som ska sko om TC. Dessutom ska jag försöka hinna med att fixa i mitt dressingroom, så det blir klart nån gång, gå långis med Tippan, sola, städa, tvätta, städa bilen...haha det är bara att lägga ner på en gång. Kommer ändå inte att hinna med allt.

Ååå, jag höll på att glömma... Stort grattis till Anna och Fresh som knep två vinster i helgen och blev DM mästare! Det ni, det är inte illa! Jag är så glad för din skull! Det måste firas!

Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

En sån har vi med! Eller.... ja Jonas har, inte jag... :(
Perfekt bloggdator annars!

Kram!

miss coctail sa...

Ooh,tjusig dator! Kommer och lånar den av dig sen när du tröttnat;) Kraam