20 september 2008

dp träff...

Har nyss kommit hem från en lång, men mycket trevlig dag. Har varit på dvärgpinscherträff från elva till åtta. Innan det var jag i stallet och sen med Lena för att fixa lite med det sista innan alla kom. Det har varit så trevligt och mysigt, och jag kan säga att Tippan är väldans nöjd nu. Lägger upp bilder imorgon. Hinner inte nu för jag ska iväg och jobba på S2 om 45 minuter. Är egentligen alldeles för trött för det känner jag, och tyvärr jobbar jag på DM imorgon också. Men men det är bara att bita ihop, haha! Hörs imorgon. Kram på er

1 kommentar:

Lena sa...

Tack för all hjälp i går min fina vän. Det var så kul att du var med. Jobbar du i morgon? Jag är ledig om vi ska hinna rida ut en sväng, hör av dig om du hinner, vore skönt, tror det ska bli sol i morgon också. Hörs sen, Kram