21 september 2008

Fniss, gör detta ni också...

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

Jag skrattade några gånger när jag fick mina "svar":

1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
Okej, jag är inte kvar så länge tror jag. Ses senare. Kram
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
hehe, jag åker hem istället. Orkar inte idag.
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Ringer typ senare.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Tipp topp! Ses vi i stallet sen då?
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ja, jag kan när som helst efter klockan fyra.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vad kul! Söndag blir jättebra! Jag är full som en kastrull...
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Kanske kan komma ner nån helg och bara träffas och mysa.
8. Vad vill du höra mest av allt?
Har du någon aning om var det lilla bordet är på jobbet?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Låter jättebra! Älskar dig.
10. Din romantiska replik?
Åker på Coop och köper färg nu.
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Tack, skoj skoj! Kram

3 kommentarer:

Lena sa...

Hahaha, sitter här och skrockar för mig själv, hur roligt som helst när jag väl förstod vad man skulle göra. Känner mig skyldig till några av sms:en, det där med kastrull... lät bekant =) Härmar efter och lägger upp på min sida när jag får tid om det går bra. Hörs i morgon, Natti Natti

ErikaSH sa...

Nummer 8 tror jag att jag är skyldig till hehe..
Härmade jag oxå!

Stolt Mamma sa...

Haha sista var ju skitrolig! =)