15 augusti 2008

sovadax...

Jag bloggar ju helst sent på kvällen, när jag gjort allt annat och vill varva ner vid datorn. Nu börjar det bli dags att gå och sova, för imorgon är det hopptävling igen med min pållehäst. Har varit och tvättat honom nu på kvällen och Fresh och han får stå inne inatt, så TC får sova ordentligt.

Red imorse i ridhuset, för vädret bjöd på regn. Skulle cykla till jobbet, men tog bilen istället pga just regn. Hann då med att köpa en ny grimma på Aubiose, TC hade haft sönder sin, inhandla läppglans och ansiktstvätt på Body shop innan det var dags att fredagsjobba på DM. Alltid lite extra tryck på fredagar, vilket är kul! Mia, Nora och lilla Freja var in till mig på jobbet idag. Noragumman är så himla söt, och verkar glad att se mig varje gång. Sötungen! Mia lånade en klänning av mig att ha på ett bröllop imorgon. Jag vill också gå på bröllop! Lena, kom igen nu...!!!

Vi har myst här hemma på kvällen och ätit grillade revbenssjäll, kolsallad, smältost och tacochips. Sen har det blivit lite film och datortid, men som sagt, nu är det sovadax! Kram på er

Inga kommentarer: