14 augusti 2008

inget spännande att berätta...

Igår morse red jag på morgonen, och Tippan var med och fick springa av sig. Jobbade mellan 12-18 som vanligt. Det är mycket som ska beställas och fyllas på nu efter semestrarna. Efter jobbet cyklade jag hemöver, och eftersom pojkarna och Hjärtat var på klubben, passade jag på att äta lite Max innan jag fortsatte hem. Lite senare på kvällen åkte jag och Tippan till Mia och Indra, för att gå en promenad med dom runt sportfältet.

Idag har jag jobbat och ridit på kvällen. Först red jag ut en sväng, och Tippis var med och sprang, sen red jag på utebanan och tog några språng med TC. Han kändes fin! Jag fick duscha honom efteråt, för det var väldigt blött och skitit ute, efter allt regnväder.

Har legat i soffan och kollat på Från koja till slott och vid tio hämtade jag våran fostertjej vid tåget. Hon har varit i Stockholm i tre dagar, och bla besökt Grönan. Hon hade haft jättekul!

Nä, nu slutar jag detta lite tråkiga inlägg, och hoppas jag är lite mera kreaktiv imorgon. Kram på er

1 kommentar:

ErikaSH sa...

Tjoho! Vill du med ut och partaja i mon? Carro ska ha fest sen blire väl Bolle. Ha det!!