08 augusti 2008

ny cykel...

Här får ni en bild av mig och dagens outfit tagen i köket, mot en vägg som inte är klar än. Kofta och linne från Gina Tricot, blåjeans från H&M och röda mockaskor med spänne. Jag, M och E åkte på en liten shoppingvända idag. Vi var på ÖB, Dollar store, Rusta, Jysk, Kid Hemtextil och Lifestyle. Jag hittade en hel del faktiskt. Håller på med ett litet project på toan nere, som ni får se sen. Hittade en fotölj till M:s rum också, den får ni se när jag tar lite detaljbilder därifrån sen. Hittade lite fina saker till köket också, men kameran har hjärtat med sig på mc-träff och den andra kameran hade laddat ur, så det blir fler bilder en annan dag. Dessa bilder är tagna med mobilen.
Igår ringde mannen från butiken som tidigare sålde min undansatta cykel, och sa att min nya cykel hade anländt butiken. Om det inte hade varit för att jag stormälskade den där cykeln hade jag köpt min cykel någon annanstans, pga av det stora misstaget, men men. Pojkarna tog sina cyklar och jag gick till butiken och hämtade ut min fina rosa Paul Frank cykel *love*
Jag är så himla nöjd med att den har gammeldags stuk, bred skön fjädrande sadel, breda däck med vita däcksidor, fotbroms, cykelkorg, och sist men inte minst, den är ROSA!!! Haha!
Tippan kan nog åka med där i korgen sen, bara hon får något bra att sitta i så hon inte ramlar ur! Nu ska här cyklas till jobbet! Vad tycker ni om cykeln?
Nu på kvällen har jag fixat TC inför tävlingsdag imorgon. Ska på meeting i Folkärna i två dagar. Grabbarna lekte med jättetomtebloss i trädgården, såg så hätigt ut i mörkret! Mindre häftigt att det ÄR så himla mörkt redan. Håll tummarna för mig i morgon nu. Kram på er

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den är ju underbar! Jag har en rosa Paul Frank t-shirt med döskalle på, den måste du ju nästan låna när du ska ut och cykla. ha ha! =) Lycka till på tävlingen! //Hanna

Anonym sa...

Hej snygging!
Men duuuuuuuuu!!! Jag vill oxå ha en ny cykel!!!!!!! Såååå fiiiiiiiin :D
Kram kram!

Stolt Mamma sa...

Åh herregud vilken fin cykel!Underbaaaar! =) Lyllo dig! =)

ErikaSH sa...

SNYGG cykel!!!! Like it a lot...